جدیدترین محصولات
  1. جواهربازار
  2. پرسش و پاسخ
  3. سئوالات قبل و بعد از خرید

عدم پاسخگویی

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع1370
تصویر کاربری
#1ارسال '19:55 1393/4/25

رز بلورفروش|تهران / تجریش

پست‌ها 5
با سلام . من هفته ی پیش سفارشی برای یک انگشتر عقیق دو تسبیح عقیق (سلیمانی و شجری) دادم و به موقع هم دریافتش کردم که از این بابت متشکرم! اما متأسفانه سایز رکاب انگشتر بسیار بزرگ است و در نتیجه نمیتوانم خوب استفاده کنم و همان روز در سایت برایتان پیغام گذاشتم تا مرا راهنمایی کنید تا سایز این اگشتر درست شود ولی تاکنون هیچ پاسخی نشنیدم! امروز هم که 2 سرویس را انتخاب کردم بازهم انتخابی برای اعلام سایز انگشتر ندارم!!!در نتیجه نمیتوانم پرداخت کنم تا وقتی که مطمئن شوم سایز درست برایم ارسال خواهد شد. با تشکر
تصویر کاربری
#2ارسال '7:43 1393/4/26

مهندس نسترنی|مشاور / مدیر مالی

پست‌ها 1760
سلام . دوست خوبم : سرکار خانم بلورفروش عزیز
پیام شما تاریخ 17 / 04 / 1393 ساعت 10 : 15 از قسمت (تماس با جواهربازار) دریافت شده و باتوجه به حجم کاری بالا در زمان حراج ، با اختلاف کمتر از یک روز پاسخ داده شد .
تاریخ ارسال ایمیل همکاران من : ( Jul 9 (8 days ago

فاکتور خرید شما رو مجددا چک کردم ؛ انگشتر ارسالی مطابق با سایزی بود که شما تو قسمت توضیحات اعلام کرده بودید .که احتمالا سایزی که گرفتید دقیق نبوده ...
بااین وجود هیچ مسئله ای نیست و این سایز بزرگ به راحتی قابل رفع هستش .

من الان ایمیلی که همکارانم واسه تون فرستادن رو خوندم ، کامل توضیح دادن . آدرس ایمیل شما :
z*.*@gmail/com

البته من ایمیل تون رو واسه بحث امانت ، خلاصه کردم . لطفا چک بفرمایید و اگر هرگونه سوال یا ابهامی باقی موند بفرمایید تا پاسخ بدم .

امیدوارم مطمئن شده باشید که ما بعد از خرید حس مسئولیت بیشتری در قبال مشتری داریم .
و به قول شعار معروف جواهربازار : پایان خرید شما آغاز تعهد ماست ...
تصویر کاربری
#3ارسال '17:51 1393/4/26

رز بلورفروش|تهران / تجریش

پست‌ها 5
باسلام، بله ایمیل را که فرستاده بودید را دیدم. به دلیل انکه وارد junk folder شده بود تصور کردم که پاسخ نگرفتم و از این بابت عذرخواهی میکنم. در مورد سایز انگشتر برای سفارش جدیدم امکان اعلام سایز نبود و به همین دلیل هم هنوز پرداختش نکردم چون میترسم که همان سایز بزرگ قبلی فرستاده شود. اندازه ی دور انگشت 57 میلیمتر مناسب است آیا امکانش هست؟ همچنین اگر همان رکاب عقیق قرمز را موجود دارید، میخواستم با عقیق زرد با حکاکی شرف الشمس سفارش دهم. امکانش هست؟چون پاسخ این سؤال را در ایمیل ارسالی ندیدم دوباره پرسیدم و پیشاپیش از پاسخگویی تان سپاسگزارم.
با سپاس فراوان

ارسال پاسخ

کد امنیتی»»