جدیدترین محصولات
  1. جواهربازار
  2. پرسش و پاسخ
  3. متفرقه
  4. نکات جالب در مورد ورزش زیبایی پوست و مو و بیماری و سلامتی

نکات جالب در مورد ورزش زیبایی پوست و مو و بیماری و سلامتی - صفحه 8

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع16146
تصویر کاربری
#107ارسال '8:17 1393/11/10

نرجس شادمهر|سمنان / سمنان

پست‌ها 706
برای ورزش در منزل تردمیل را پیشنهاد می کنید یا دوچرخه ثابت؟ 2

دوچرخه ثابت نیز همانند تردمیل مزایای زیادی برای ورزش در منزل دارد. به گفته متخصصان گرچه میزان حداکثر اکسیژن مصرفی که شاخص مناسبی از استقامت قلبی - عروقی است هنگام استفاده از دوچرخه ثابت به اندازه تردمیل افزایش نمی یابد، اما این وسیله ورزشی به علت نیاز به فضای کمتر و همچنین تولید صدای کمتر گزینه مناسبی برای بسیاری از افراد است.افزون بر این ، توصیه می شود مبتلایان به آرتروز زانو و دردهای اسکلتی - عضلانی برای شروع یک برنامه ورزشی هوازی از این وسیله استفاده کنند.
در پایان ذکر این نکته مهم است که برای شروع یک برنامه ورزشی و تداوم آن حتی در داخل منزل تهیه وسایل ورزشی متعدد و گران قیمت الزامی نیست ؛ بلکه با پیروی از یک برنامه ورزشی علمی ، همه جانبه و متناسب با شرایط جسمانی فرد ، بدون صرف هزینه می توان به آثار مفید بی شمار ورزش دست یافت
تصویر کاربری
#108ارسال '8:18 1393/11/10

نرجس شادمهر|سمنان / سمنان

پست‌ها 706

7 نکته قبل از خرید فشارسنج 1



انتخاب بین فشارسنج دیجیتال، عقربه ای و یا جیوه ای تقریبا دغدغه ای است که اغلب مصرف کنندگان با آن روبرو هستند.اصولا به دقت فشارسنج دیجیتال شک میکنند، از سنگین بودن فشارسنج جیوه ای نالانند و طرز کار با فشارسنج عقربه ای اشخاص را عاصی کرده.

2 مزیت بزرگ فشارسنج دیجیتالی:

قابلیت ذخیره و نگهداری اطلاعات قبلی: اکثر فشار سنج های دیجیتالی قابلیت ذخیره و نگهداری اندازه گیری های قبلی را دارند. در برخی از مدلها می توان این اطلاعات را به کامپیوتر نیز منتقل کرد. در برخی از مدلهای در مواردی که فشار خون شما از حد نرمال بالا یا پایین تر باشد پیغام هشدار نمایش داده می شود.

راحتی استفاده از فشار سنج: افراد به تنهایی و بدون نیاز به دانش خاصی می توانند از فشارسنج دیجیتالی استفاده نمایند.
تصویر کاربری
#109ارسال '8:21 1393/11/10

نرجس شادمهر|سمنان / سمنان

پست‌ها 706

7 نکته که قبل از خرید فشارسنج باید بدانید : 2

1- میزان حافظه فشار سنج دیجیتال: میزان حافظه نگهداری اطلاعات بسیار مهم است. اکثر موارد بهتر است فشار سنج شما توانایی نگهداری حداقل یک ماه اطلاعات اندازه گیری شده را داشته باشد.



فشارسنج مچی بیورر BC30

- سنجنش تمام اتوماتیک فشارخون و ضربان قلب از طریق مچ
- جایگاه حافظه 40×3
فشار سنج بازویی آکیومد AW150F

- دارای 90 حافظه
- دارای LCD با اندازه 44*54 mm


فشارسنج دیجیتال مچی سیتی زن CH-617

- قابلیت اندازه گیری ونمایش فشارخون وتعداد ضربان قلب به صورت همزمان
- دارای 99 حافظه ذخیره



2- ضمانت نامه فشار سنج: در هنگام خرید فشار سنج دیجیتالی به ضمانت نامه آنها نیز توجه کنید و اینکه آیا خدمات پس از فروش دارند یا خیر. کلیه فشارسنج های بانی اسپرت دارای ضمانت نامه های معتبر و گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش می باشند.


3- فشارسنج دیجیتال مچی یا بازویی ؟ استفاده از فشارسنج مچی راحت تر از فشارسنج بازویی است ولی توجه داشته باشید که فشار اندازه گیری شده از روی بازو دقیق تر از مچ است.


فشارسنج دیجیتال مچی بیورر BC58
فشارسنج بازویی مدیسانا سری رنگی MTP
فشارسنج بازویی بریسک PG-800B6-2

- سنجش از طریق مچ، کاملاً اتوماتیک
- نمایشگر لمسی



- دقت بالا در سنجش از روی بازو
- نشانگر سیستولیک، دیاستولیک، ضربان قلب، تاریخ و ساعت


- دارای صفحه نمایش LCDبزرگ و شفاف
- نمایش رده بندی فشار خون WHO

تصویر کاربری
#110ارسال '8:22 1393/11/10

نرجس شادمهر|سمنان / سمنان

پست‌ها 706
7 نکته که قبل از خرید فشارسنج باید بدانید : 3


4- آیا فشارسنج دیجیتالی دقت لازم را ندارد ؟! باید گفت این ادعا که گاهی توسط متخصصین حوزه پزشکی هم گفته می شود، کاملا رد شده است. فشارسنجهایی که توسط شرکتهای معروف تولید میشوند اغلب دارای تاییدیه از سازمانهای معتبر پزشکی جهان هستند و دقت آنها تضمین شده است. در برخی از انواع این فشارسنجهایی امکاناتی از جمله تشخیص آریتم قلبی (نامنظمی عملکرد قلب) و میزان ضربان قلب نیز وجود دارد که در دیگر فشارسنج ها این امکانات وجود ندارد.

5- میزان باطری فشار سنج دیجیتال: میزان موجود بودن باطری و دوام آن نیز بسیار مهم است و اینکه آیا باطری های این دستگاه را پس از اتمام دوره عمرشان می توان تهیه کرد یا خیر. نداشتن باطری باعث می شود که هنگام استفاده فشارسنج را به برق وصل نمایید.



فشار سنج بازویی امپرور NBP 400
فشار سنج بازویی استونیش BP101N
فشار سنج هوشمند مچی آکیومد BD701


- منبع نیرو: 4 عدد باطری قلمی
- قابلیت اتصال به آداپتور (اختیاری)





- 4 باتری الکالین یا آداپتور
- قابلیت میانگین سه اندازه گیری اخر





- دارای دو جایگاه حافظه 60 تایی
- دارای LCD 50*54 mm
تصویر کاربری
#111ارسال '8:23 1393/11/10

نرجس شادمهر|سمنان / سمنان

پست‌ها 706
7 نکته که قبل از خرید فشارسنج باید بدانید : 4




6- کاف دستگاه فشار سنج: به اندازه کاف فشار سنج توجه داشته باشد. اندازه کاف نادرست باعث نشان دادن فشار نادرست توسط دستگاه می شود. اینکه فشار سنج مچی است یا بازویی، در انتخاب اندازه کاف تاثیر دارد. بعضی از کاف های فشار سنج برای استفاده هر نوع اندازه بازو یا مچ دستی طراحی می شوند. قبل از خرید اندازه بازو یا مچ خود را اندازه گیری نمایید تا در در خرید بتوانید اندازه مناسب را انتخاب نمایید.

7- فشارسنج ساخت کدام کشور بهتر است ؟ کشورهای زیادی سازنده فشارسنج می باشند، ولی بیشتر از تاکید بر روی کشور سازنده، به کیفیت دستگاه فشارسنج و گارانتی و خدمات آن توجه نمایید. عموما فشارسنج ها ساخت کشور چین و تحت لیسانس کشورهای دیگر نظیر آلمان، فرانسه، اتریش و ...می باشند.
تصویر کاربری
#112ارسال '8:24 1393/11/10

نرجس شادمهر|سمنان / سمنان

پست‌ها 706

مارک های معتبر فشارسنج در ایران کدامند ؟

فشارسنج بیورر آلمان
یکی از مارک های پر فروش در ایران. فشار سنج بیورر ساخت کشور آلمان است. دقت این فشارسنج خوب است. دارای انواع مدلها با ویژگی های مختلف است. هر دو نوع فشار سنج مچی و بازویی را دارد.

Omron (امرون)
شناخته شدن مارک مورد در دنیا است. فشار سنج امرون ساخت کشور ژاپن است. در میان سایر فشار سنج ها محصولات امرون از حداقل خطای اندازه گیری برخوردار هستند.

فشارسنج زیکلاس مد
مهمترین موضوع در زندگی مردم سلامتی میباشد و از این رو شرکت زیکلاس مد با تجربه ی 15 ساله خود و با استفاده از متخصصان خلاق یکی از شرکت های پیشرو در ارائه محصولات بهداشتی و درمانی میباشد ، محصولاتی که با بالاترین استانداردهای کیفیت و تحت فرآیند کنترل دقیق کارشناسان رضایت مشتری را تضمین میکند. در واقع محصولات زیکلاس مد کاملا نیاز افرادی که به دنبال محصولات تخصصی با استفاده آسان ، کیفیت بالا و طراحی زیبا هستند را رفع میکند .

فشارسنج مدیسانا
اولین گام بسوی سلامتی با کنترل سلامت . مدیسانا محصول کشور آلمان بیش از 30 سال است مدیسانا به کمک افرادی می پردازد که سلامتی برایشان حائز اهمیت است. شرکن مدیسانا یکی از برجسته ترین متخصصان در حوزه مراقبت از سلامت، کنترل سلامت و درمان خانگی می باشد.




فشارسنج ایزی لایف


فشارسنج فرش لایف فشارسنج گلامور فشارسنج اکیومد

فشارسنج Yuyue فشارسنج استونیش فشارسنج سیتی زن فشارسنج امپرور
تصویر کاربری
#113ارسال '8:33 1393/11/10

نرجس شادمهر|سمنان / سمنان

پست‌ها 706
8 کلید لاغری در خوردن صبحانه 1



حتماً دقت کرده‌اید، افرادی که به بهانه‌های مختلف از وعده صبحانه رد می‌شوند، انتخاب‌های ناسالم‌تر برای وعده ناهار دارند. این افراد در طول روز بیشتر غذا می‌خورند و البته به مواد غذایی چرب و شیرین علاقه پیدا می‌کنند. در حقیقت تحقیقات نشان داده‌اند افرادی که به طور مرتب صبحانه می‌خورند هم از آمار کمتری از چاقی و اضافه‌ وزن را گزارش می‌کنند وهم اگر قصد کاهش وزن را داشته باشند دستیابی به وزن ایده‌آل برای آن‌ها راحت‌تر خواهد بود. چرا که مصرف صبحانه، مخصوصاً صبحانه‌ای که درست انتخاب شود، با کنترل کالری دریافتی از پُرخوری فرد در طول روز جلوگیری خواهد کرد
البته این واقعیت را هم نباید نادیده گرفت که خوردن یا نخوردن صبحانه و حتی نوع انتخاب‌های غذایی وعده صبحانه در وضعیت قند خون فرد و تمایل او به مصرف مواد قندی و شیرینی‌ها در طول روز بسیار تأثیرگذار خواهد بود. خب، با این شرایط، چه صبحانه‌ای را باید انتخاب کرد؟ اول از همه باید این را بگوییم که بهترین صبحانه برای هر شخصی متفاوت است و شما باید صبحانه مطلوب بدن خود را با انجام آزمون و خطاهای متوالی انتخاب کنید؛ اما به هر حال باید توجه داشته باشید که در این انتخاب‌ها توصیه‌های زیر رعایت شود.

1 - غلات کامل را از یاد نبرید
غلات کامل از بهترین انتخاب‌ها در یک صبحانه لاغرکننده هستند چرا که تأثیر قابل‌توجهی در سیری و پر کردن شکم دارند. حتماً می‌دانید غلات کامل دارای مقادیر قابل‌توجهی فیبر و سبوس‌اند. میزان ویتامین‌های گروه B این غلات از آرد سفید و نان سفید بیشتر است و وجود این ویتامین‌ها برای رژیم کاهش وزن حائز اهمیت است .
تصویر کاربری
#114ارسال '8:34 1393/11/10

نرجس شادمهر|سمنان / سمنان

پست‌ها 706
8 کلید لاغری در خوردن صبحانه 2



2 - صبحانه خود را بزرگ‌تر انتخاب کنید
بله درست است. صبحانه بزرگ‌تر به معنی کالری بیشتر است. زمانی که در رژیم کاهش وزن هستید بهتر است صبحانه بخش قابل‌توجهی از کالری دریافتی شما را در بربگیرد. در یک مطالعه‌ی اخیر دیده شد افرادی که کالری دریافتی آن‌ها به صورت 700 کیلوکالری در صبحانه، 500 کیلوکالری در ناهار و 200 کیلوکالری در شام تقسیم‌بندی شده بود نسبت به کسانی که تقسیم کالری آن‌ها به صورت 200 کیلوکالری در صبحانه، 500 کیلوکالری در ناهار و 700 کیلوکالری در شام بود کاهش وزن بیشتری را به دست آوردند. دقت داشته باشید! هر دو این گروه‌ها دریافت کالری در حد 1400 کیلوکالری داشتند و تنها تفاوت آن‌ها در تقسیم کالری صبحانه و شام بوده است.

3 - صبحانه‌تان را پروتئینه انتخاب کنید
یکی دیگر از روش‌ها برای کنترل اشتها در طول روز مصرف مواد غذایی پُرپروتئین در صبحانه است. مطالعه‌های بسیاری نشان داده‌اند مصرف غذاهای پروتئینی با تحریک ترشح هورمونی به نام پپتید YY باعث کاهش قابل‌توجهی در اشتهای فرد در طول روز و موفقیت بیشتر در رژیم کاهش وزن می‌شود.

4 - تخم‌مرغ یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صبحانه است
تخم‌مرغ، مخصوصاً تخم‌مرغ آب‌پز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صبحانه است. محتوای بالای پروتئین آن را به یک غذای سیرکننده تبدیل می‌کند و تحمل رژیم غذایی کاهش وزن برای فرد آسان می‌شود. با این حال کلسترول بالای تخم‌مرغ را هم نباید فراموش کرد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم افرادی که مبتلا به چربی خون بالا هستند در این خصوص حتماً با پزشک خود مشورت کنند.
تصویر کاربری
#115ارسال '8:36 1393/11/10

نرجس شادمهر|سمنان / سمنان

پست‌ها 706
8 کلید لاغری در خوردن صبحانه 3


5 - سوسیس و کالباس را از صبحانه خود مطلقاً حذف کنید
واقعاً این ایده مصرف سوسیس و کالباس در صبحانه از کجا آمد؟! این مواد غذایی فراوری شدن و صنعتی دارای مقادیر بالایی نیترات هستند؛ یعنی همان ترکیب خطرناکی که با سرطان‌های کولون و رکتوم در ارتباط مستقیم است. از محتوای بالای چربی و کالری آن‌ها که بگذریم سوسیس و کالباس همچنین دارای مقادیر بالایی سدیم، نمک و ادویه‌اند و زخم‌های گوارشی یکی از شایع‌ترین عوارض مصرف طولانی مدت سوسیس و کالباس خواهد بود.

6 - گذر از چای سیاه به چای سبز را فراموش نکنید
علاوه بر تأثیرات مثبتی که برای بیماران قلبی به همراه دارد، چای سبز همچنین تأثیر قابل‌توجهی در افزایش سوخت و ساز و کمک به کاهش وزن افراد خواهد داشت. اگرچه میزان این تأثیرات چای سبز از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما به هر حال انتخاب آن در برنامه کاهش وزن خالی از لطف نخواهد بود.

7 - سعی کنید صبحانه شما حداقل 5 گرم فیبر داشته باشد
فیبر شکم را پر می‌کند. سیری قابل‌توجهی به فرد القا می‌کند و به ازای آن هیچ کالری هم ندارد. پس به راحتی می‌توان گفت فیبر بهترین ترکیب در رژیم کاهش وزن است. قرار دادن این 5 گرم فیبر در رژیم صبحانه هم کار سختی نیست. کافی است نصف یک سیب بزرگ و کامل، یک دوم لیوان غلات کامل و یا دو تکه نان سیاه کامل را انتخاب کنید. هر کدام از این انتخاب‌ها به خودی خود 5 گرم فیبر دارند. اگر آن‌ها را با هم همراه کنید هم که دیگر چه بهتر. شک نکنید مثل آب خوردن وزن کم خواهید کرد.
.
تصویر کاربری
#116ارسال '8:36 1393/11/10

نرجس شادمهر|سمنان / سمنان

پست‌ها 706
8کلید لاغری در خوردن صبحانه 4


8 - شیرینی‌ها و قندهای مصنوعی را محدود کنید
مصرف قندهای ساده در مقادیر بالا، برای مثال محدود کردن صبحانه به یک کیک یا شیرینی و یک لیوان چای بدترین کار ممکن است. ورود یک دفعه‌ای این حجم قند ساده به بدن باعث افزایش یک دفعه‌ای قند خون خواهد شد. اتفاقی که در ادامه این امر روی می‌دهد افزایش یک‌باره سطح انسولین در بدن و کاهش قند خون است و فرد خیلی سریع احساس گرسنگی مجدد را خواهد داشت. در این شرایط است که فرد شدیداً مستعد ابتلا به دیابت، افزایش چربی خون و البته چاقی خواهد شد
تصویر کاربری
#117ارسال '11:43 1393/11/10

محدثه ایمانی|گیلان / لاهیجان

پست‌ها 18
نرجس جووون ممنوون از این همه اطلاعاته خوبی که میدیی
تصویر کاربری
#118ارسال '18:13 1393/11/10

نرجس شادمهر|سمنان / سمنان

پست‌ها 706

خواهش میکنم نرگس جون. خوشحال میشم اگه مورد علاقه شما و سایرین قرار بگیره.قابل شما رو نداره
تصویر کاربری
#119ارسال '18:14 1393/11/10

نرجس شادمهر|سمنان / سمنان

پست‌ها 706
نکاتی جالب برای خرید سایه مناسب 1


مه شو: بسیاری از خانم ها هر روزه لوازم آرایش گوناگونی را خریداری می کنند اما در هنگام انتخاب نوع مطلوب آنها گاهی دچار تردید می شوند. نکاتی در مورد خرید لوازم آرایش وجود دارد که در اینجا به توضیح مواردی در مورد خرید سایه می پردازیم:

هنگام خرید سایه چشم اگر از آن رنگی که به پوست شما می آید اطمینان ندارید می توانید از مشاور پوستی که اغلب در مغازه های لوازم آرایشی هستند کمک بگیرید. همیشه سایه ای را انتخاب کنید که رنگ آن متناسب با پوست شما و رنگ چشمتان باشد.

همیشه سایه های گران قیمت با کیفیت تر نیستند اما در اغلب موارد چنین فکری درست نیست زیرا در سایه های گران قیمت تر که عموما پودر مانند هستند رنگدانه هایی با کیفیت بهتر وجود دارند و اصولا این سایه ها بادوام تر و ماندگارتر می باشند.

حتما در مغازه از فروشنده بخواهید که تستر محصول مورد نظرتان را به شما بدهد و اگر فروشنده به هر دلیل تستر را به شما نداد از آن مغازه خرید نکنید.

در هنگام انتخاب رنگ سایه نه تنها به رنگ چشم و رنگ پوست خود توجه نمایید بلکه به حالت چشم های خود نیز توجه داشته باشید. اصولا رنگ سایه باید با رنگ چشم تضاد ملایمی داشته باشد. بنابراین، از سایه همرنگ چشم خود استفاده نکنید.

در هنگام خرید سایه به رنگ لباس خود نیز توجه داشته باشید زیرا تناسب رنگ سایه با رنگ لباستان، شما را زیباتر و جذاب تر خواهد کرد.

هنگام زدن سایه پوست خود را کاملا بشویید تا هیچگونه علایمی از آرایش قبل نمانده باشد. در خیلی از مواقع سایه ای بسیار ملایم بسیار زیباتر و شیک تر است. بنابراین، سعی نمایید با لایه ای ضخیم از سایه چشم خود را آرایش نکنید.

برای زیباتر شدن چشمان خود پس از سایه خط چشمی ملایم تا تیره انتخاب نمایید. همیشه ابتدا سایه بزنید و سپس با خط چشم، چشم هایتان را آرایش کنید
تصویر کاربری
#120ارسال '18:14 1393/11/10

نرجس شادمهر|سمنان / سمنان

پست‌ها 706
نکاتی جالب برای خرید سایه مناسب 2


سایه های پودری را با فرچه می توانید مورد استفاده قرار دهید. شما نیز می توانید سایه های پودری را با آب ترکیب کرده و استفاده نمایید.

سایه های کرمی که عموما براق هستند پس از مدتی چروک چشم را نشان می دهند. اینگونه سایه ها را می توانید بدون فرچه و با کمک انگشت پشت چشم بکشید.

خانم هایی که به علت بیماری و یا زایمان چهره ای خسته دارند می توانند از سایه هایی به رنگ هلویی، کالباسی، گلبهی، بژ و طلایی استفاده کنند.

هنگام خرید حتما از استاندارد و اصل بودن محصول اطمینان خاصل نمایید. بهتر است مغازه ها و فروشگاه های معتبر را انتخاب نمایید زیرا لوازم آرایش خصوصا آنهایی که در ارتباط با چشم هستند باید با حساسیت انتخاب و خریداری شوند.
تصویر کاربری
#121ارسال '18:16 1393/11/10

نرجس شادمهر|سمنان / سمنان

پست‌ها 706
مواد مغذی چربی سوز را بهتر بشناسیم 1


اگر می خواهید بدون اینکه حجم غذای روزانه خود را کم کنید، وزن بیشتری کم کنید و چربی را به نحو موثرتری بسوزانید، این مواد مغذی چربی سوز را به غذای روزانه خود اضافه کنید و کاهش وزن خود را تا 70 % افزایش دهید.


6 ماده مکمل برای سریع تر وزن کم کردن

سالیان دراز دانشمندان به دنبال یک عامل جادویی بودند تا برای رها شدن از چربی هابه مردم کمک کنند. در سال 2008، دکتر شالامار سیبلی از دانشگاه مینسوتا ،38 نفراز افراد بسیار چاق را در یک رژیم 11 هفته ای که در آن 750 کالری کمتر ازنیاز تخمینی روزانه شان مصرف می کردند قرار داد. تحقیقات نشان داد که شرکت کننده هایی که ویتامین دی خون آنها بالاتر بود نسبت به آنهایی که ویتامین دی ِ پایین تری داشتند وزن بیشتری کم کردند. در واقع خیلی زیادتر- برای بیان دقیق تر 70% بیشتر.

ویتامین D

بر اساس نتایج این آزمایش، وقتی مواد غذایی سرشار از ویتامین D به بدن می رسد باعث می شود که از وضعیت ذخیره سازی چربی ها در آمده و به وضعیت سوزاندن چربی ها تغییر یابد در نتیجه می توانید با سرعت زیاد و تا حدود 70% وزن کم کنید. در مدت 40 سال ،صدها مطالعه در زمینه ویتامین D انجام شده و ثابت کرده که ویتامین D بسیار شگفت انگیز و موثر است. البته ویتامین D تنها بازیکن این تیمِ چربی سوزان نیست! با مصرف ویتامین D و این 5 عامل چربی سوز ، بدن خود را وادار به سوخت و ساز کنید تا چربی ها را آب کنید.
.

ارسال پاسخ

کد امنیتی»»