کانال اصلی جواهربازاراطلاع از تخفیف‌های روزانه و مشاهده محصولات در کانال تلگرام
  1. خانه »
  2. پرسش و پاسخ »
  3. سئوالات قبل و بعد از خرید »
  4. رهگیری خرید

رهگیری خرید

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع18739
تصویر کاربری
#1ارسال '9:8 1393/12/2

کتایون اخوان حیدری|تهران / تهران

پست‌ها 1
سلام - من از سایت شما خرید کردم ولی متاسفانه نمی توانم رهگیری خرید خود را انجام دهم - لطفا راهنمایی فرمایید.
تصویر کاربری
#2ارسال '9:49 1393/12/2

مهندس جلالی|پشتیبان

پست‌ها 795
سلام
از منوی بالایی سایت میتونین روی گزینه \"باشگاه مشتریان\" کلیک کنین و وارد باشگاه مشتریان بشید .
وقتی وارد صفحه خودتون شدید ، گزینه فاکتورهای من رو کلیک کنین .

فاکتورتون رو باز کنین و اطلاعات ارسال و شناسه پستی که یک روز بعد ارسال روی فاکتورتون اضافه میشه رو میتونین ملاحظه کنین .

شناسه پستی هم ، داخل سایت اداره پست قابل رهگیری دقیق هستش .

ارسال پاسخ

نام
ایمیل
استان
شهر

افزودن شکلکافزودن تصویر
کد امنیتی»»
پشتیبانی تلگرامE