کانال اصلی جواهربازاراطلاع از تخفیف‌های روزانه و مشاهده محصولات در کانال تلگرام
  1. خانه »
  2. پرسش و پاسخ »
  3. سئوالات قبل و بعد از خرید »
  4. فاکتور

فاکتور

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع2234
تصویر کاربری
#1ارسال '16:30 1393/5/26

ابراهیم نسیمی|کرمان / رفسنجان

پست‌ها 3
با سلام... چرا با وجود اینکه من مبلغ خرید خود را پرداخت کرده ام در وضعیت فاکتور من به صورت معلق است؟
تصویر کاربری
#2ارسال '16:42 1393/5/26

مهندس نسترنی|مشاور / مدیر مالی

پست‌ها 1759
آقای نسیمی عزیز سلام.
واحد ارسال سفارشات و پشتیبانی تلفن جواهربازار تا تاریخ 93/5/27 تعطیله و این بخش ها انشالا از روز سه شنبه دوباره فعالیتشونو شروع می کنن.
اطلاعیه زیر رو مطالعه بفرمایین:
http://www.javaherbazar.com/blog/اطلاعیه-مهم-تعطیلات-تابستانی/

ارسال پاسخ

افزودن شکلکافزودن تصویر
کد امنیتی»»
پشتیبانی تلگرامE