+
ورود به باشگاه مشتریانفاکتور
جستجو دربین پرسش و پاسخها
کد موضوع2234
#1ارسال '16:30 1393/5/26
ابراهیم نسیمی|کرمان / رفسنجان
پستها 3با سلام... چرا با وجود اینکه من مبلغ خرید خود را پرداخت کرده ام در وضعیت فاکتور من به صورت معلق است؟
#2ارسال '16:42 1393/5/26
مهندس نسترنی|مشاور / مدیر مالی
پستها 1760آقای نسیمی عزیز سلام.
واحد ارسال سفارشات و پشتیبانی تلفن جواهربازار تا تاریخ 93/5/27 تعطیله و این بخش ها انشالا از روز سه شنبه دوباره فعالیتشونو شروع می کنن.
اطلاعیه زیر رو مطالعه بفرمایین:
http://www.javaherbazar.com/blog/اطلاعیه-مهم-تعطیلات-تابستانی/
واحد ارسال سفارشات و پشتیبانی تلفن جواهربازار تا تاریخ 93/5/27 تعطیله و این بخش ها انشالا از روز سه شنبه دوباره فعالیتشونو شروع می کنن.
اطلاعیه زیر رو مطالعه بفرمایین:
http://www.javaherbazar.com/blog/اطلاعیه-مهم-تعطیلات-تابستانی/
ارسال پاسخ
»»