جدیدترین محصولات
  1. جواهربازار
  2. پرسش و پاسخ
  3. خاطره نویسی

معجزه خداوند

جستجو دربین پرسش و پاسخ‌ها
کد موضوع43468
تصویر کاربری
#1ارسال '11:33 1396/7/30

محبوبه راد|مازندران / رامسر

پست‌ها 37
تابستان همین امسال خواهرم با دو نفر از دوستانش راهی یک سفر 4-5 روزه شدند . دوست خواهرم یه 206 صندوق دار صفر خریده بود و بعنوان شیرینی ماشین قرار شد برن مسافرت .

تومسیر خانم راننده که گوشیش میوفته پایین صندلیش ، با دیدن خلوتی جاده ، لحظه ای خم میشه تا گوشیش رو برداره و متوجه پیج ملایم جاده نشده . ماشین همینطور به سمت شانه خاکی سمت چپ در حال انحراف بوده که از صدای دوستانش به خودش میاد و سریع فرمون رو میپیچونه تا بیاد تو جاده اصلی . اما چون هول کرده بوده زیادی فرمون رو میپیچونه و بجای جاده اصلی ، ماشین به سمت شانه خاکی راست منحرف میشه . ایشون بیشتر هول میشه ، این کار رو دو سه بار تکرار میکنه تا اینکه بخاطر سرعت بالا و تغییر مسیر های ناگهانی ، ماشین چپ میکنه . دو سه بار میچرخه و در نهایت روی سمت شاگرد متوقف میشه .
خداروشکر معجزه ی خداوند باعث شده اون لحظات انحراف ماشین و چرخیدن وسط جاده و ... هیچ ماشینی از جاده عبور نکنه که حادثه ای تلخ تر ایجاد بشه . در نهایت با وجود چنین انحراف سنگین و چپ شدن ماشین صفری که کاملا مچاله شده بود ، هر سه خانم صحیح و سالم و بدون حتی خراشی بر بدن ، از شیشه ماشین میان بیرون و تازه اون موقع است که چند خودروی عبوری میرسند ، پلیس میرسه و ...
تصویر کاربری
#2ارسال '13:58 1396/7/30

حسین نظردنیوی|تهران / تهران

پست‌ها 459
خیلی خدا رحم کرد .
تصویر کاربری
#3ارسال '11:39 1396/8/2

مهندس نسترنی|مشاور / مدیر مالی

پست‌ها 1760
ای وای . خدا رحم کرده بهشون

ارسال پاسخ

کد امنیتی»»